Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Teď už nám tu chybí jen vlastní širácký erotický videochat...
Se mi zdá, že někteří z nás si v práci tak nějak lelkují - zvláště učitelé ve státní službě...
Tak co ty Satani trantani??? Ať už to definitivizuju...

Jasně, příště mi dejte listky do bordelu!!! Zásadně fotky nešířím ... mezi mnou a modelkou včera něco problesklo a nebylo to jen jednou.Otázka je jestli si to jenom nenamlouvám a nebyl to jenom blesk foťáku.

postni to někam

ty vole, takže my ti nadělili striptýz...

jaktože to ještě nemáme v mailu?
Tomm: Satan Tartan je vynikoš

O dárku jsem se zmínil. Dostal jsem poukaz na fotografický kurz dle vlastního výběru, no a já šel na focení aktů. Sice nevím jak se co nastavuje ale mám pěkný fotky nahotinek.

tak jsem trouba a je to 17.04. stačí se kouknout na soupisku.

Tuším že je to 16.04. že? Pokud vím nic nemám a rád dorazím. Jen doufám že mi nebude blbě jako posledně.

pro ty kteří byli před rokem na mých narozkách:
chcete to zopakovat nebo se na to vykašlem?

a co si pižlo dostal za dárek?

Ok, jsem pro. V případě že nebude jasno do 17:00 platí varianta se třemi týmy. Jo?

Ok, takže takhle když nikoho nesežene:
9:30 uš-fc žalud
10:15 fc žalud- kosiy
11:00 uš-kosiy
11:45 fc žalud - uš
12:30 kosiy - fc žalud
13:15 uš - kosiy
a když Míra ten tým dohromady dá, tak podle Vláďova starýho rozpisu s tím, že místo otazníků budou Satan Tartan.
Odešlu obě vezre Jendovi a Lampičovi.

Milda: jako domácí tým máme samozřejmě právo si vybrat nejlepší los

Souhlas když budou 4 je to lepší. Pokud se do 12:30 neozve Míra Hulín odklelp bych navrhovanou variantu, ať máme pokoj. V případě tří týmů bych začal v 9:30. Jo co klíče od školy máte?

Příště budem vybírat startovný :o) Aby nám to zase dva týmy chvíli před turnajem nepásly...

Jinak Míra jde, akorát se nepřihlásil.